nelllan

lycka

solen :D

Kategori:

åh äntligen var solen tillbaka! 
Haft en super mysig dag! började med lite träning hemma och sedan dusch och frukost. 
Sedan hade jag tid hos arbetsterapin, där hon kollade mina leder igen. fick någon deg?! som jag ska göra vissa rörelser med och lite andra övningar. jaojoa, på en månad ska jag försöka jobba upp 30% eftersom jag hade dålig styrka förra gången och nu var den ännu mer kass? öööh? jaja.. 
 
Sedan hämtade robert mig och vi drog hem en stund, innan vi fick ryck och drog in till stan och gick i solen. 
Robert köpte mig ett par byxor och en topp :D :D han är för bäst! var på rea så kostade sammanlagt 149kr :O 
Lycklig tjej är jag iaf! 
Blev fika efter det, i solen såklart <3 
 
Sedan bar det av till lars och hämta upp honom för att sedan åka till stenbrottet och fiska och grilla. super mysigt i solen och allt. :) Satt och tjötade om allt och inget och sådant :)
 
Efter det möta upp lite folk i Skara och tjöta. nu har jag och robert ätit lite och kollat på tv =)
Och jag ligger nu i sängen och ska snart sova för att komma upp någorlunda bra tid imorgon. 
om det inte regnar blir det PW/jogging. annars träning hemma (A)
 
Puss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: