nelllan

lycka

Phu...!!

Kategori:

vilken dag jag har haft för mig :P 
började dagen som vanligt med frukosten och mitt ÄLSKADE kaffe!
Slängde sedan i en tvätt och tog det lite små lugnt, diskade upp från igårikväll och sådant. 
Lunch blev det juh sen, köttfärssås och pasta. 
Robert åkte tidigare idag till jobbet så han försvann vid ca 12. 
Då drog jag på mig träningskläderna och sådant sedan ut på PW/joggning. 
Märker skillnad, kan springa längre nu..orkar lite mer..fast visst..rökningen gör det juh inte lätt för mig :P 
Direkt ner på golvet och träna när jag kom hem, gud svettades så jag höll på att dö xD 
DUSCH efter det :) 
 
Har storstädat lägenheten, eller iaf dammat MASSOR, till och med alla lister och sådant tråkigt :P dammsugit och diskat och små flyttat på lite saker och sådant. phu...!
Men nu har jag sminkat mig och satt på mig lite bättre kläder istället för mjukisbyxorna :P 
 
Ska om en stund gå iväg till bussen för att sedan möta upp älsk i Skara :) <3 
 
Pusspuss / hemmafrun

Kommentarer


Kommentera inlägget här: