nelllan

lycka

ojoj!

Kategori:

Verkligen haft fullt upp de senaste dagarna. 
Igår blev det först på förmiddagen att plocka jordgubbar med älsklingen, hur mysigt som helst! Man fick juh även äta samtidigt ;) 
Sedan hem och fixa med lite papper och sådant.. Trööök! 
 
Iväg till svägerskan och hälsa på där de låg och solade och hade mysigt :) lämnade av lite jordgubbar till de oxå! 
Sedan blev det hem till Lars och så hjälpte robert honom lite med bilen! =) 
 
Käkade på en uteservering sen, jag, robert och lars :) mysmys i solen! 
Sen så satt jag och älskling på balkongen och spelade kort och åt massa jordgubbar =D <3 <3 Hur mysigt som helst var det! 
 
Nu idag så fyller juh min älskling år! :D så imorse åkte jag iväg på cykeln till Ica och köpte hans favoriter och sedan gjorde frukost på sängen och sjöng en liten sång xD <3
 
Nu har jag gjort iordning första delen av tårtan,och städat en massa! Bara sovrummet kvar typ men robert somna igen så ska väl snart väcka honom så jag kan städa där inne oxå! :) 
 
Pusselipuss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: