nelllan

lycka

lunch.

Kategori:

igår hände det mkt, jag och älskling åkte till Skara och träffade alla pöjkar där vi käkade på Milan! Tog en sallad och gud så god den var :D
sedan blev det att dra till Lidköping och killarna åkte gocart och jag tittade på :P 
Efter det blev det glass.. MUMS :D 
Men vi behövde storhandla och även de andra så vi drog till Willys hela högen.. ett misstag xD jag gick så långt bort från pöjkarna jag kunde eftersom de bara gjorde bort sig hela tiden och pratade föööör högt :P hahaha! 
Sedan blev det bio efter det :) 
Den var helt okej!! :) 
 
nu idag har jag inte gjort så mkt ännu, ätit frukost och sådant sedan diskat och gjort mig lite smått iordning. ska strax göra lite lunch innan robert ska iväg och jobba. efter han åkt blir det träning :) 
 
Pusselipuss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: