nelllan

lycka

Kväll..

Kategori:

Nu är det snart dax för att sova ^^ Eller inte riktigt än men om en stund ;)
Har nyss duschat (IGEN) för var ute på en till PW/springtur, hade energi över och vädret var juh så fint :) 
Så blev en till runda runt, gud så skönt men mina ben och min mage är heeeeelt slut! :P 
Men bra känns det! :D 
 
Har små städat och sådant som vanligt, sedan har jag inte hunnit med så mycket mer idag. eftersom man tränat flera gånger och duschat två gånger och sedan skulle fixa mat och sådant. men iaf plockat lite här hemma och diskat och allt sådant :) 
 
Väntar på att älskling ska komma hem, är väl ca en timme kvar tills han kommer. :) 
Så ska väl försöka hålla mig vaken tills dess! 
Pratade nyss med min Sannis oxå :) fast det gör vi juh varje dag! ;) <3 
 
Funderingar, funderingar ;) Puss <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: