nelllan

lycka

igår och idag!

Kategori:

Dagen igår blev en.. ja implus grej! 
Satt hemma på morgonen och tog det lugnt, hade precis ätit lite frukost och sådant. Sedan ringer lars och ska till Skene och hänta en grej til bilen så..Aa vi hänkade på ! Så full bil åkte vi till Skene. Robert, Lars, Jag, Lars lillebror och Jenny. Tog mycket längre tid än vad vi alla tänkt oss..flera flera timmar i bilen blev det :P Kom hem rätt sent! När vi kom till Lars igen så hjälpte robert honom lite så då fick jag ryck och diskade och städade lite hos Lars :P BEHÖVDES! 
Blev sedan hem och mysa med film och sova. 
Sedan idag.. Ja då ringde Lars när han vaknat och vi åkte och hämtade honom och sedan åkte lite överallt för att leta delar till hans bil :P 
 
Käkade på Milan sen och då  helt plötsligt hör vi ett bilalarm som går igång..kollar ut och då är det Älsklings bil som blinkar.. Någon har kört på honom :O 
Han sprang ut..!!
Tack och lov går kvinnan ut ur bilen och så ser vi att hela ena sidan av bakdelen av roberts bil är intryckt :( Ringde till allt som behövdes och hon sa juh att det var hennes fel och sådant.. men ändå tråkigt. :/ Så då får den åka på lagning nästa vecka. 
 
Varit ute hos Lars resten av dagen och robert har hjälpt honom med hans bil. Jag har dammsugit och sådant hos lars (A) Haha.!

Nu är de och åker vattenskoter och jag är hemma och bakar. SKa snart ta ut första plåten med Muffins :) 
 
Kommer somna gött inatt vill jag lova. Plus att vi ska hämta svägerska inatt ! Pusselipuss! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: