nelllan

lycka

helgen och mer!

Kategori:

Helgen som var, ja då blev det allt fest ;) 
Hade super skoj, vissa hade kanske lite för skoj! :P Haha alkohol är farligt för vissa.. :P 
 
Sedan i söndags ja då blev det att mest ligga stilla och vara bakis! xD 
Och igår..fyfan vilken huvudvärk jag hade precis hela dagen!! ändå åskade det inte men kändes som om huvudet skulle sprängas! :/
 
Sedan idag har det varit fullt upp, började dagen med kaffe och päron. Sedan blev det träning här hemma och jävlar i min låda. Kommer nog inte kunna röra mig imorgon :P *GÖTT*
Sedan har det varit städning typ hela dagen. RIngt lite samtal och sådant för att imorgon ska jag få min delegering äntligen efter många om och men! :) 
Sedan har man handlat och lagat mat och sådant! Diskat upp allt och håller även på att tvätta, gjort precis hela dagen!
 
Nu kom huvudvärken igen..?! får lägga mig ner en stund! PUss! 
 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: