nelllan

lycka

Tiden rinner iväg

Kategori: Allmänt

Dagarna, månaderna rinner iväg men jag står fortfarande kvar på samma ställe.
Känns som om jag aldrig kommer framåt.
Inga nya upplevelser, inga nya idér.. inget.. Jag står kvar och trampar på samma ställe.
jag vill komma någonstans, uppleva nya platser, nya upplevelser.
känner mig extremt uttråkad..! uttråkad på livstilen.
visst älskar jag att bara vara hemma, förförsta gången jag känner att jag kan ha känslan att längta riktigt hem fast jag bara varit borta några timmar. Direkt efter jobbet vill jag bara hem! Finns juh inte ens mycket att göra hemma men ändå längtar jag alltid hem.
men jag vill ändå upptäcka världen lite. Kunna kolla bakåt sedan och säga, fan jag gjorde det och åkte dit och var där och här..! Känna mig helt nöjd! :)
Får väl se vad jag kan göra åt mitt problem, något måste iaf hända innan jag får panik på mig själv!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: