nelllan

lycka

Söndag

Kategori: Allmänt

Dagen började med att klockan ringde men jag orkade inte gå upp.. låg kvar och drog mig i en timme.. gött när man kan göra det!
Sedaan  bar det senare av till Nockes för att träffa SAnnis och Anders.. Älskling var såklart med.
Vi käkade lite och drack KAFFE!
SEdan bar det av till Roberts syster och hälsade på en stund :)
Efter vi kom hem fick jag städryck så diskade, dammat, tvättat, lagat mat.. Duktig flicka ;)
Nu är klockan bara lite efter åtta och jag är uttråkad men inte trött.. funderar på vad man kan hitta på så här sent utan att störa sina "kära" grannar!
jag får väl lägga mig och läsa ut de sista sidorna i boken jag läser! :) men först ner till tvätten om ett tag!
Även kolla lite mer på kryssningar då jag och Sannis med våra gubbar vill göra det! :)
skulle vara roligt att komma iväg fast det bara är över en natt! Käka gott och komma ifrån västragötaland lite!
Plus att med världens bästa sanna kan man aldrig ha tråkigt ! :D <3
Sedan blir det kanske hotell i jönköping om någon helg med roberts mor och hennes gubbe.. de bjuder! Hur snällt är inte det? :O <3
Jaojao.. Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: