nelllan

lycka

Måndag.

Kategori: Allmänt

tråkigaste dagen på veckan, spelar ingen roll om man jobbar eller inte. Men det gjorde jag idag, massor att göra men det fixade juh såklart jag och Mariiee! :)
Efter jag kommit hem gjorde jag lasange, dock lite fuskande men gott blev det! gjorde såklart sallad till oxå för går inte utan, absolut inte lika gott då..:P Dock åt juh herrn i huset inte upp sina grönsaker ;)
Borde diska men jag orkar inte, får ta det imorgon!
Plus att Imorgon kommer min mammsis till mig, ska bli mysigt! :D <3
hela livet kommer man någon gång då och då vända sig om och titta bakåt, det gör ont en stund men sedan tar man sig i kragen och kollar framåt mot framtiden igen! Tiden läker alla sår..jovisst men det kommer alltid finnas ärr kvar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: