nelllan

lycka

Lördag!

Kategori: Allmänt

Vaknade vid nio..! Då satte Robert igång kaffe :)
Drog på mig mjukisbyxorna och gick upp till koppen i köket ;)
Sedan tog jag och robert på oss tjocktröja och ytterkläder och gick ut på en morgonpromenad!
Och det mest otroliga var att det var hans förslag..! CHOCK!
Men super mysigt och sedan gick vi till marknaden och köpte lite bröd och kakor! :)
Hem, satte igång en film ( super 8 ) och käkade frukost.. Mys!
Sedan bar det ut till min moder en stund för att fixa lite grejjs men nu har vi tittat film hemma och käkat middag!
Älskling har somnat i soffan så jag sitter och drömmer mig bort att jag hade massa pengar och kunde köpa alla kläder som jag vill ha ;)
nej, pussa på min älskling och sedan gå ut och röka! Pussheeej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: