nelllan

lycka

Lördag

Kategori: Allmänt

Igår blev det att jobba! Rättt så mycket att göra faktiskt. ^^
Efter kom min mamma till nockes och vi fikade lite med sanna :)
Fick julklappar av henne, VÄRLDENS snyggaste väääska! Ska lägga ut kort på den senare hade jag faktiskt tänkt! Och massa hudvårdsprodukter!! Alltså vilken flicka blir inte helt galet glad av det? :O
Mamms känner mig! :D
Åkte hem och då lagade hon super god mat till oss, ska jag göra någon dag för robert tyckte det var suoer gott oxå!
Sedan masserade jag upp några knutar på hennes axlar, usch hon fic k massa blåmärken.. *DÅLIGT SAMVETE*
Men de gick bort efter många om och men.. fast har några kvar men hennes axlar ska få vila lite först!
varit i stan och fikat och så med robert idag. Sedan åkte vi ut till hans syster!
MEn på stan fick det bli lite torkställning och annat som behövdes, så nu kan jag äntligen börja tvätta i min egna maskin i lägenheten! Slippa springa ner till källaren hela tiden!
Så tänkte pröva den imorgon ;) haha...! Har man blir tant om man blir lycklig över en torkställning? :S
hihi!
Ikväll blir de bio med roberten! ^^
PUSSHAJJ!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: