nelllan

lycka

hmm!

Kategori: Allmänt

en natt utan sömn.. Gick bara inte att sova? Jag var duktig och la mig itid för en gångs skull men somnade aldrig.. Men men ^^ Får hoppas att denna natten erbjuder mera sömn!
Jobbade idag oxå så det gjorde juh inte saken bättre att klockan ringde astidigt..!
Sedan när jag kom hem så blev det att diska, damma, och fixa i lite skåp i köket.
Sedan gick jag till Jysk och köpte mig en pall för har skuffat undan micron till ett skåp som sitter högt upp så lilla jag når inte :P Men orkade inte ha micron på köksbordet längre!
Sedan handla mat och laga det, blev klyftpotatis, brunsås och pannbiff..och lingon klart! :)
duschat och ska väl tvätta av mig sminket och lägga mig i sängen och läsa ut de sista sidorna i boken hade jag tänkt.
Dock har jag för mycket nergi i kroppen som aldrig går ur! Får försöka hitta på mer "roliga" saker..!
Är juh bara städning i mitt liv just nu!..suck :P
Tankarna flyger både högt och lågt, uttråkad..trött.. ja allt på en och samma veva! Funderar på att gå och gymma på onsdag, får väl se om jag får iväg mitt feta arsle dit bara ..:P haha så jävla lat!
en rätt så irriterad cornelia ska lägga sig nu..! herrå

Kommentarer


Kommentera inlägget här: