nelllan

lycka

Hemmafru!

Kategori: Allmänt

hemmafru, det skulle jag allt kalla mig själv.
Mitt liv.. Jobba, laga mat, städa, tvätta! :P
Jobbar, lagar mat och sedan plockar i lägenheten.. varje dag! Uff, ändå känns det som om det aldrig blir helt rent! suck!
Igår kväll när jag skulle gå och lägga mig såå.. nejdå fick jag för mig att fixa garderoben, så vek alla kläder och hängde upp alla iordning och gjorde om massor! :P Men men, det är på natten som man har mest lust för sådant! :P
Men ihelgen, då blir det skridskor och äta på restaurang med älskling. jag ringde och bokade bord förut. Mysigt! :) 
Äta god mat och dyr.. x) Men fick ju pengar i julas som vi skulle göra något kul ihop för typ. ^^
Sedan skridskor med underbaringar och älsklingen! :D ska bli roligt! Får se om man kanske kan lära sig stanna denna gången, försökte förra men gick inge vidare! :P hahaha!
Pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: