nelllan

lycka

bio

Kategori: Allmänt

nu har man kommit hem efter att ha varit på bio!
började åka dit vid lite efter sju för att vara i god tid innan åtta för att hämta upp biljetterna men hittade man någon parkering.. ÖÖhh..nää! körde runt överallt men tillslut slog nästan klockan åtta så robert fick släppa av mig så jag sprang och hämtade ut biljetterna.. tur så hittade han en parkerin ^^
Filmen var helt okej, mycket action och så slapp allt tjöt som brukar vara i sådana filmer när de planerar upp sina grejjer.. men TYVÄRR hamnar man ju alltid vid dem som är jobbigast på salongen.. hade två killar bredvid mig som fan inte kunde hålla käften! Trodde jag skulle få damp på dem, kommenterade allt och högt oxå! vet inte hur många ggr jag "hostade"...
men nu är man hemma iaf, Robert köpte sig en dator idag en sådan där liten grejj så den sitter jag vid nu medans han spelar sitt beroendeframkallande spel på den stora datorn!
imorgon kommer mamms hit och ska lära mig om blommor ;)
pusspuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: