nelllan

lycka

2012

Kategori: Allmänt

Aa..Nu är det nytt år!
Känns sjukt, tyckte nyss jag firade 2011.. Vi alla underbara vänner var hos mig i min egna lägenhet och dansade och sjöng!
Vi stod även vid station vid tolv-slaget och kramade in det nya året! Vi öppnade skumpa som vi alla delade på och skrattade!
Detta året var annorlunda.. Jag hade inte en enda nära vän där, fast ist hade jag min älskling. Den jag inte hade förra året. han jag blev kär i sådär för snart ett år sedan, slutet av denna månad faktiskt började jag få känslor för honom.
Detta nyåret var vi mitt ute på landet, lagade mat (riktigt gott) Satt och tjötade och drack enhel del. dansa!
Jag och Monika blev  jagade av de tre galna killarna som var där, med smällare och raketer på en åker.. (haha)
Inte okej dock! ^^

Tolvslaget kom och vi sköt massa raketer och kramades och pussades några av oss!

Men jag saknade ändå mina allra närmsta vänner, när det slog över till 2012 tänkte jag iaf på dem och i tankarna hoppades jag att de vet hur mycket jag älskar dem.. fast jag inte var där! <3

Nyårslöften.. Jaa. de brytas alltid..
Men några att försöka med är.
  • Bli nyttigare och börja komma igång med träningen seriöst!
  • Att alltid se till att de som står mig närmast vet att jag älskar dem och finns där!
  • Att ta itu med mig själv och mina problem.
  • Le och skratta mer!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: