nelllan

lycka

2 Januari

Kategori: Allmänt

Nu är snart dag 2 över på detta året.
Faktiskt mycket tankar det senaste. Man liksom börjar inse så himla myckte med livet.
Man inser vilka som finns där, vilka som är där för att att stanna och vilka som vänder kappan med vinden när det inte passar.
Jag har väst som person mycket det senaste året, lärt mig mycket om mig själv.
Min älskade änglamor har även lärt mig att sluta ta hand om precis alla och sluta ge av mig själv till de som bara slukar energier men aldrig ger något tillbaka.
Men jag har mycket kvar att lära, jag vet ännu inte mycket om mig själv. Och ibland skrämmer jag mig själv när dåligt förflutet kommer upp i huvudet, sådant som jag trodde jag inte kunde knappt komma ihåg längre.
Mycket har hänt i mina endast 21år på denna jord.
Men annars hade jag inte varit den jag är idag.
men mycket positivt har hänt detta året. Hittat människor som jag tagit till hjärtat och älskar högt idag och får så mycket tillbaka av! :) <3
För ett år sedan, ja.. då var vi ett gäng..Som sågs varje dag ungefär. Varje helg var vi under samma tak , skrattade och levde för fullt. Vi drack kaffe i flera timmar och gick ut och gick sent på nätterna. vi festade varje helg och tog tusentals bilder ihop som skulle visa att vi hörde ihop. Idag finns inte detta. Inget skratt, inga bilder, Inget! Vi gick från att vara flera till att dela upp oss till små grupper. Det är synd men det är väl sådant som händer, sådant som händer när man blir äldre och sådant som händer när man inser att man..typ kanske växt ifrån varandra eller något?! Det är synd, men nu är det bara så.! Men man har iaf alltid bilderna som man sparat och kunna skratta till och tänka tillbaka.
Ändå har det bara gått ett år.. Det visar att mycket kan hända på kort tid. :/
Det är väl i denna åldern man börjar inse vilka man hör ihop med så..?!
Pusspuss <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: