nelllan

lycka

Sool.

Kategori: Allmänt

Blev lunch på stan förut, lite buffé på Thai/Kina.. riktigt mumsigt! Dock alltid fullt där så första tio minuterna fick vi dela bord med en dam :P Men hon gick sen ;)

Direkt efter det åkte vi hem till Roberts fantastiska Syster och hennes lille gullunge, som bara är helt för underbart go och söt! För söt för sitt eget bästa, som jag säger iaf :D

Underbar bild <3



Sedan när jag var i Jönköping köpte jag en klänning till Bröllopet, Eleonors och Davids bröllop :)
Lovade min Sannis att lägga upp bild på den så hon fick se den, dock blev inte bilderna riktigt rättvisa för hur klänningen ser ut.. Finare i verkligenheten!


Det översta på klänningen gillar jag verkligen! :)
Sannis, nöjd?

Nej nu kom min robert och störde mig här så får avsluta! ;)
Puss !

Kommentarer


Kommentera inlägget här: