nelllan

lycka

Shopping

Kategori: Allmänt

Shopping är bra när man mår dåligt och är förkyld! Mår massa bättre då!
Idag blev det att gå ut istan lite, skulle bara kolla lite men blev inte riktigt så..! (A)
hittade först en tröja på gina och ett par byxor men byxorna hade jag inte råd med.. var robert som ville att jag skulle prova dem..! men men ;)
Sedan gick vi en svänga lite veromoda och där hittade jag en super söt topp och köpte då den!
Köpte även tröjan på Gina!
Men när jag kom hem så.. Jaa då hade en helt underbar älskling köpt byxorna utan att jag sett det :O
Blev jag glad eller.. ÖÖÖHH! AAAA! Hoppade rakt upp i hans famn.. nååågra gånger (A)
Första jeansen på flera år!!
Den är egentligen LILA men det syns inte här och sedan gör den sig inte rättvis på bilden heller..men men! ^^
Bara älskar mina nya jeans och tröjan! Passar asbra ihop oxå!! :D ME LIKE!!!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: