nelllan

lycka

Nattens timmar

Kategori: Allmänt

Ja nu har man precis tittat på BB och sedan tvättat av sig smink och haft in alla tusen krämer i ansiktet och på kroppen! Ligger i sängen nu, dock nu när jag väl får vara uppe länge och sedan sova ut imorgon.. jaa.. då är jagt supertrött nu! Jaojao, ska ändå försöka hålla mig uppe en liten stund till denna kväll.

Nu på kvällen har jag tvättat, blir att fortsätta imorgon och städa lägenheten (BEHÖVS!!)
Dammsuga även och skura eftersom vi hade en vovve här som fällde en jävla massa hår :P
Men tomt utan honom här!

jag har nu snart bott ifrån skara i ett helt ½år, underbart! lärt mig mycket om mig själv och om andra!
Älskar de människorna i min omgivning hemskt mycket, tack för att ni finns och är underbarast <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: