nelllan

lycka

lång historia..kort!

Kategori: Allmänt

good morgon, ett  snabbis inlägg !
Igår efter jobbet så följde jag ed sannis hem! började med naglarna vid ca halv fyra och tiden tickade iväg! rökpauser och fikapauser slutade med att jag var klar vid halv nio typ! ;D
Naglarna är suuuuper fina! Hon är bara helt enkelt bäst och så är det! :)
Skratt och skrikande "AaaAjJJjJ" var det mesta som lät den kvällen iaf.. haha attans vad mina nagelband hatade mig sen! :P och var typ hög av akrylen! :P
Kom hem, lagade mat.. käkade och sedan fick till massage av älskling.. <3
När jag sen skulle sätta mig upp i soffan igen ( satt på golvet ) så la jag mig i roberts knä och sedan kommer jag inte ihåg något mer? :O vaknade med kläderna på i sängen klockan sex i morse? På fel sida av sängen oxå? Jag vaknar ju till jätte lätt.. Hur kom jag in till sovrummet?? När jag vaknade gick jag upp för att hitta telefonen (klocka) så gick till vardagsrummet.. där var ljusen tända fortfarande???? Alltså detta var den knäppaste natten, fråga robert sen när han vaknar! :P
Måste blivit helt väck av akrylen!!
Nej men ska fixa mig, Sannis kommer snart! :D tjejis-Dag! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: