nelllan

lycka

kaputt!

Kategori: Allmänt

Nu är jag helt slut efter denna dagen!
Dagen har varit super bra men uff så mkt det har varit!
Vaknade klockan halvåtta så kanske dags för tant att sova snart (A)
Dagen:
  • Upp halvåtta och duscha! Sedan frukost på hotellet.
  • Packa ner alla saker och göra sig helt klar för att åka hem!
  • A6 och IKEA!
  • Nockes och fika med sannis!
  • Hem, packa upp och sortera allt!
  • Diska, små städa!
  • Handla!
  • Laga mat.
  • små plocka lite till..
Aa nu nu har jag tagit av mig allt smink och smörjt in mig med krämer och grejjs som jag fått av min kära änglamor! :)
Förut i soffan blev det lite kvällsmys med äpple! :) eller robert hade sin godispåse den godisråttan!
Nu ligger jag i sängen, borde sova snart! Träffa min Sannis imorgon vid kvart i tio för frukost! MYSIGT!
Hon är sådär bara helt bäst! Tur att man vet vem ens riktiga vänner är <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: