nelllan

lycka

Jönköping!

Kategori: Allmänt

Jööööönköping!
I fredags åkte vi iväg mot jönköping :)
När vi kom till hotellet blev det första att hoppa in i duschen, underbart mysig dusch var det där!
Sedan slänga sig i sängen lite och chilla innan man gjorde iordning sig för att gå ut och käka lite! ^^
Så vi alla gick ut ihop och åt lite snabbmat såsett och sedan gick jag och älskling till Ica och köpte lite gott. Gick tillbaka till hotellet och slängde sig under täcket! Jag somnade.. Tio över nio xD HAHAHA! Vadå trött ^^
Men men ^^

Löördag!
Gick upp och åt goood hotellfrukost sedan upp och hämta ytterkläder för att bege sig ut på stan!
Åh gud vilken mysig stad och underbara affärer! 
Dock hittade jag bara ett fest linne! :) Men älskling, han hittade MASSOR! Skor, jacka, byxor, t-shirt och tröja, vantar! :P Roligt för honom att hitta lite :)

Har visst en butik efter Robert där ;)


Gick tillbaka till hotellet och sedan snabbduscha och vila lite.
Så var det dags att göra sig iordning för att gå iväg till Restaurangen! Fast precis innan blev det ett glas vin inne hos svärmor på hotellet :) Men sen restaurangen!
HUR GOD MAT SOM HELST! Helt sinnessjukt gott alltså, fläskfile-planka och en öl till! Mums!
Jag och älskling delade på friteradbanan med glass till efterrätt! :) muuuums!!

Kvällens klädsel och en viss älskling som visst ville vara med oxå ;P


Efter kollat lite på tv i sängen somnade jag iaf och det var redan söndag!
MEn slut var det inte, frukost!
Sedan A6 och IKEA!
På A6 hittade jag en klänning... 149 kr ;) Gillar´t!
Sedan blev det lite olika på Ikea, taklampa och ljus och burkar! :)

Nu hemma och packat upp, städat och gjort mat :)

<3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: