nelllan

lycka

hosthost

Kategori: Allmänt

igår blev det inte mkt gjort, kom hem..slängde mig i soffan och efter ngn timme så somnade jag. vaknade vid typ sju-åtta och kom på att vi ingen mat käkat idag men kände att jag bara inte orkade bry mig för jag är knappt hungrig äter bara för att jag måste. När Robert ska fixa något, då blir det.. Pizza..! haha så det åkte han och köpte och så käkade vi det!
sedan somnade jag väl vid ett eller ngt?
nu vaknat och hostar lika mycket och är lika förkyld om inte värre? uff.. men lyckades ta mig till duschen iaf och efter var det skönt fast det var asjobbigt att stå där inne :P
Nu sitter jag i soffan i mjukiskläder och funderar på varför det ser ut som ett kaose här inne och i köket? men att jag inte orkar göra ngt åt det.. blää!
pusss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: