nelllan

lycka

Goood morgon

Kategori: Allmänt

Måndagmorgon, har precis sminkat mig! Och alla naglar sitter fortfarande kvar.. (Otroligt nog)
dock as svårt att bara sätta upp en snodd i håret då jag är rädd att någon bryts av.. vet inte exakt hur jag ska få av resten om jag tappar en.. :P haha ^^
Men som sagt, för 19kr kommer de inte hålla speciellt länge ;)

Imorgon är det alla hjärtansdag..! haha kommer ihåg för ett år sedan när jag börjat umgås med robert att jag var asnervös för jag ville inte göra så stor grej av det hela eftersom vi inte var tillsammans ännu.. men blev mysigt med skummbad ihop och så :)

Idag blir det nog att fika med mammsen! :)
Ska nog diska upp här hemma lite först, efter att jag lagade mat igår. Älskling sover ännu, får se när han vaknar.. det et man adlrig ;) Men älskar honom sååå! <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: