nelllan

lycka

gå i sömnen?

Kategori: Allmänt

För första gången ( av vad jag vet ) så natten mellan onsdag och torsdag.. Så gick jag i sömnen :O
Hade juh suttit med akrylen och seda tagit en öl på kvällen så ..? aa!
Kom nästan inte ihågnär jag lade mig huvud i Rovberts knä.. hann nog somna på vägen..
Efter det hade visst robert pratat med mig medans jag låg där och jag hade försökt övertala honom att sitta kvar?.. Öööhh.. Inget minne alls av?
Hade sedan sagt att jag skulle gå och lägga mig snart!?
Robert hade gått och satt sig vid datorn och efter någon/några timmar senare hade jag kommit in, tagit honom på axeln och sagt att han fick inte röra mig föräns han fick skydd..?
Jag har alltid gått helt ensam, ingen hjälp eller något! har inget minne av detta ALLS!?
RObert hade försökt spela med och försökt få ur mig ännu mera men då hade jag bara sagt att vi skulle ta det imorgonst.. Alltså gud detta är juh läskigt :O :P

Haha lite kul har jag åt mig själv ändå.. x)

Idag har jag jobbat.. fick dock ingen sömn inatt så var rätt trött men det gick :)
Nu har jag precis ätit med robert och funderar på att gå på en promenad om ett tag när matkoman är borta! =D

Pusselipuss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: