nelllan

lycka

bra dag!

Kategori: Allmänt

Bra dag! Har smidit små planer idag och.. det ser ljust ut ;) mohaha...

Sedan varit i skövde med älskling och kollat runt på dataprylar som han ville ha..:P
Och en skinnjacka till mig, kanske går och köper den imorgon :D Lite väl rockig kändes den.. men som Sannisen säger.. Inte precis som om jag kommer gå med nitbälte och skit.. Inge Emo-stil på mig tack! :)

Sedan nu sover älsklingen, jag ska snart gå iväg och sola lite =) Sedan laga lite mat.. funderar på pannkakor idag igen för att bli av med äggen som inte kommer ätas annars =)

Saknar min Sannis sjukt mycket, gumman.. TRÄFFAS SNART! Visst såg dig igår men.. då hann jag ju inte tjöta mer än fem minuter! :P <3

borde städa men det tar jag imorgon eller ikväll för det orkar jag icke nu!! :P

pussss

Kommentarer


Kommentera inlägget här: