nelllan

lycka

Snö och kallt?

Kategori:

Kallt har det blivit, men mysigt är det :) 
 
Igår var jag på vårdcentralen men som vanligt får man inga svar.. jaja..suck säger jag på det..onödiga pengar! 
 
Idag har jag myst med Zazza, hon och jag tog en morgonpromenad i ovädret, kallt men skönt! :) 
Sedan hjälpte jag henne att doppa chokladGodis! hihi..! 
Och efter det slängde vi ihop en smet och jag stekte upp pannkakor! Gottigt! 
 
Nu är jag hemma efter att varit och solat, mina leder behövde det, precis diskat, dammsugit och ska strax fixa det sista innan jag ställer mig i duschen! Ikväll blir det julmys med jobbet så ska fixa mig inför det! Åker tack och lov med Zazza så slipper med galna busschafförer! Haha SurTanten som jag åkte med igår körde som en galning! 
 
Robert ligger fortfarande och sover, borde kanske väcka honom? hmm... :P 
 
Längtar tills på freeeedag! :D <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: