nelllan

lycka

kaaaose.

Kategori:

skulle jobbat onsdag till torsdag men jobbet ringde i panik i tisdags för våra vikarier är värdelösa så de ställer inte upp så fick hoppa in halv sju på kvällen... gick av igår kväll och gick då hem till sannis och sov där :) färgade även mitt hår, kan lova att det är mörkt nu :P 
 
Seg som attans idag.. men en viss person gjorde min jul till den bästa!
Gick ner för att hämta posten och där.. fanns det ett paket..tänkte först att det borde vara till robert men det stod mitt namn på.. :O 
blev chockad och öppnade direkt nere i trapphuset, i låg en presentpåse med en nalle och runt nallens hals var ett silverhalsband med två hjärtan! öppnade kortet och såg att det var från min syster i Kungälv! 
Blev så glad att jag inte kan finna ord, jag tror tårarna som föll på min kind kan mest beskriva den glädjen jag kände! :) 
Att hon lagt ner den tiden och tanken just för mig gör mig.. så tacksam och glad! :) <3 
 
För 2 år sedan, då satt jag helt ensam på julafton.. jag gjorde lite julmat till mig själv och mina missar som då var med mig. läste en bok i 10 timmar och grät varannat.. kände att jag inte passade in någonstans... Avskydde julen ( men det har jag gjort sedan jag var liten) 
 
Men denna julen, jag känner mig så lycklig. Jag har en änglamamma, en fästman, min syster och älsklings familj som jag ser som min familj oxå. Jag tror aldrig kännt så här inför julen, så lycklig?! :) 
jag passar äntligen in, jag har hittat min plats. vad mer kan man begära av livet mer än att få älska och bli älskad för den man är? :) 
 
God jul alla där ute! Och ni som sitter ensamma, om ni behandlar andra som ni själva vill bli behandlade så kommer ni en dag oxå hitta eran plats! Stora kramar. 

Kommentarer

  • Flisan säger:

    <3

    2012-12-20 | 14:44:51

Kommentera inlägget här: