nelllan

lycka

JulJulJul!

Kategori:

Nu är julen över! Har haft en fantastisk jul :) Hur mysigt som helst och ätit alldeles för MYCKET! 
Fått underbara och perfekta julklappar men det bästa var att jag fick träffa alla jag har i hjärtat :) 
Att mysa och prata med dem som jag älskar. För det är juh vad julen handlar om!! :) 
 
Sedan har jag gett mig själv en julklapp, i nästa vecka kommer en S3:a hem till mig (mobil) :D Nu när jag äntligen fått fast tjänst så känner jag att jag kunde ta mig ett abonnemang och det blev Telenor för det sa våran vän på elgiganten var bäst och han hade det själv =) 
 
Idag har man fixat all alkohol inför nyår och allt som behövs. ska snart packa ner allt då jag jobbar dygn imorgon och går av på morgonen på nyår :) Dirre till Sanna och fixa allt inför festen, kommer bli myyys! 
 

Livet går i rätt riktning och man känner att man växer som person, man börjar bli mer medveten om vad man vill och vad man behöver. vissa saker blir mer klara (förståerliga), man inser  varför vissa saker har varit som de varit och vad man lärt sig av det. Utan alla hinder hade man faktiskt inte varit den person man är idag och absolut inte lika medveten om hur livet egentligen är. man uppskattar så mycket mer när man stått tomhänt så mycket i livet och när man väl upplever allt man inte haft så är man verkligen tacksam. jag är idag glad att jag inte fått allt serverat på guldfat, att man fått gå den hårda vägen fram men nu känns allt så mycket mer värt. 
Den glädjen som man ser i det lilla kommer vissa människor aldrig få uppleva pågrund av att de glidit på bananskal och jag lider faktiskt med dem... de har det hårdare att finna glädje i livet. 
Sedan visst har man varit avundsjuk på dessa ett antal ggr...men idag..nej :) 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: