nelllan

lycka

Host host!

Kategori:

Igår la jag mig strax efter tio pågrund av förkylningen och vaknade upp värre idag... ?! Men nässpray gör att jag kan andas iaf igen :) 
 
Ligger i soffan och gjort sedan jag gick upp imorses, har två kissar som sover på mina ben och de andra springer runt och äter la upp mina blommor eller ngt.. :P
 
Huvudet känns tjockt som attans och jag bara funderar på hur jag ska kunna jobba dygn imorgon? Vill inte sjukanmäla mig eller något... 
Nässpray, alvedon och ipren får vara mina vänner <3
 
Denna helgen gick fort, robert ligger fortfarande och sover.. Han har nog varit vaken inatt för hitta spår av winerbröd.. haha.. Han lämnar alltid spår efter sig när han varit vaken på natten ;) 
Inte så duktig att ta upp efter sig... :P
 
nej nu orkar jag inte skriva mer.. pusshjej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: