nelllan

lycka

Hälsovårdskontroll?

Kategori:

Igår fick jag åka hem efter endast åtta timmar på jobbet för förkylningen, hostan och huvudvärken bara skrek.. Så  åkte hem och la mig i soffan och bara tog det lugnt.. 
 
Sedan idag sov jag ut och sedan gick upp och bara myste i soffan länge med kaffe ! Sedan bar det av till Falköping med Zazza för hälsovårdskontroll..? med jobbet, om att jobba natt. jag blev godkänd av läkaren men fick säga själv om jag skulle få det eller inte? Hallå det är väl han som ska fatta de besluten..inte jag själv?
Jaja, fick ta stick i fingret och massa sådant med en sköterska först som faktiskt var mer intresserad av hur man mådde än själva läkaren.. de kanske borde byta jobb med varandra.. 
 
Nu ligger jag i sängen för att sova innan det blir ett dyngpass imorgon..  med nässpray och alvedon så kommer det funka, känner mig något bättre.. intalar jag mig själv iaf.. märker la på torsdag när jag går av hur levande jag är.. haha.. 
 
På torsdag blir det fullrulle med att åka hem och städa, sedan kommer en gammal klasskompis till mig och kollar på kattungarna och ska se om hon vill ha de sista två? :) det märker vi, men hoppas de fastnar för varandra. Hos Fredrica skulle de få ett super bra hem :) 
 
Sedan blir det att väcka robert och fixa så att vi kan bärga bort Lagunan till hans jobbarkompis som köpt skrotbilen och sedan hem till Lars för att städa hans hus.. :D 
Ska allt se till att han får det lite Jul-fint oxå.. pöjken måste ha julsaker under julen juh....!! 
 
Sedan efter det ska jag faktiskt vila upp mig och försöka bli frisk vilket inte varit så lätt.. sova, sova, sova blir det då! pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: