nelllan

lycka

Ge mig mer Snö ;)

Kategori:

Haha ja det får gärna komma någon cm till..speciellt när det varit såpass varmt idag så det börjat smälta :(
 
Dagen idag har varit lugn, jag är fortfarande förkyld, suck. Men har varit på stan och så iaf :) 
Jag och Älsk tog en fika och var även sen en sväng på rusta. 
 
Gjorde fläkfilé och gottigt och sedan spelat yatsy och kort..Även sett på Tv :) 
 
Goda nyheter idag, Fredrica vill ha missarna här hemma! Blev super glad, då vet jag att de få hamna tillsammans och att det får ett super bra hem! valde att de får bo här en extra månad än att jag ska behöva separera dem :) 
*glad glad* 
 
Imorgon blir det middag hos Svärmor, ska bli mysigt :D var länge sedan nu! 
 
IGÅR JA! gjorde årets goda gärning jag och älskling. åkte hem till Lars och städade hela hans hus medans han var borta ;) kan juh bara meddela att det blev hur mysigt som helst där ute..och rent!! haha, pöjken kunde verkligen inte bo så som han gjorde längre..:P Så nu är det fint där, dock får vi se hur länge (A) Lars fick sig allt en chock när han kom hem eftersom vi först sagt att vi skulle göra det tillsammans.. (TIHI) 
 
nej jag ska väl förbereda för att sova, robert har redan somnat..ligger och tittar på något i sovrummet och när jag gick förbi för en stund sedan var ögonen allt stängda... :P
 
NÄSSPRAY <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: