nelllan

lycka

alvedon o nässpray

Kategori:

Lever just nu på alvedon och nässpray.. dagen idag har varit riktigt seg. 
Eftersom jag hostar, nyser och pratar som en gammal tant så har jag stannat inne... 
 
Energin har icke funnits men har iaf lyckats diska och dammsuga och tvätta två tvättar... dock med timmars mellanrum då jag behövt vila efter varje moment.. suck? haha.. 
 
Imorgon är det jobb..får se hur de går ..hoppas jag klarar av det utan att behöva skicka in någon att ta över..vill icke.. jag vill genomföra mina pass själv. 
 
Ligger just nu i sängen med ja ett antal kissemissar, en under täckte som just nu kittlar mig på benet och en som leker med min telefon och en som sover på datamusen.. haha. Den fjärde busar i köket tror jag för hör små knakande? På Torsdag kommer en gammal klasskompis hit och kollar på två av dem :) Fredrica, hoppas de klickar mellan dem :D 
 
nej nu ska jag stänga av Julbelysningen och sova. Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: