nelllan

lycka

Upp och ner!

Kategori:

Nu har hela helgen gått igen.. suck var fort det går. 
Igår var en upp och ner dag! 
Började dagen med att gå som vanligt.satte igång kaffe, gick ut och röka och sedan skulle jag in och ta kaffet som var klart. Då hade min Kära... Sambo tagit all mjölk på natten! Ingen bra morgon för mig kan jag lova! Så fick bli utan och såå gott är det inte då och kunde knappt dricka något för det är juh så varmt och jag har inget tålamod på morgonen :P
 
Sedan gick jag ut på stan eftersom det var marknad och massa folk. Dock låg robert fortfarande och sov då. Han sov till klockan slog 15.00.. :P 
 
Åkte till Nockes och satt på uteserveringen.. dock med en geting som då skulle bara vara vid oss hela tiden så jag sprang några varv runt bordet innan den stunden var slut där :P 
 
Sedan åkte vi hem och slappade lite innan vi skulle iväg på utomhusbio :D
Tog på oss varma kläder och tog med två filtar och köpte med lite gott! 
Satte oss ner och gud så mycket folk det var !! 
 
Men såå mysigt, helt stjärnklart och massa stjärnfall! Efter typ en timme in i filmen la vi oss ner på rygg och la filten över oss och bara njöt av alla stjärnor! Så avslappnande!! :)
Dock blev det kallt så innan filmen var helt slut så begav vi oss, ville inte bli sjuka. Men det kommer att göras om, dock med stolar istället och kanske ta med sig vantar eftersom filmen började klockan 22,00 så hade juh solen gått ner helt. 
 
Idag har man varit ute på stan och bara njutit av solen, sedan hem och laga mat, diska,baka,diska! 
Så efter allt det förtjänade jag faktiskt en öl, sitta i solen och bara njuta av att andas och titta på alla muppar som gick utanför på gatan! Robert låg och snarkade inne i soffan. 
 
Imorgon börjar mitt liv på arbetsförmedligen ... haha nej men eftersom jag inte får något med vikariejobbet..de ringer juh fan aldrig så  får arbetsförmedligen hjälpa mig med ett nytt jobb. Men då måste man juh komma på alla möten för annars skriver de ut en..Haha jag har aldrig behövt arbetesförmedligen förut så jag hade ju ingen koll på sådant ^^ Så ska dit nu hela veckan typ på massa grejjs... Jaojao, hoppas det blir skoj?! 
 
 

Livet är vad du gör det till - så sluta lipa och ta ur tummen ur röven! 
Dessa ord ska man hålla nära hjärtat! ; ) <3 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: