nelllan

lycka

Torsdag!

Kategori:

Blev lite grejjs att göra på förmiddagen och så, solen var juh rätt stark och knappt ett moln :) 
 
 
Shorts och lite tjockare tröja fick vara mitt utseende idag :P dock är shortsen förstora.. men eftersom de inte tillverkades i mindre storlek köpte jag dem ändå, både tröjan och shortsen från Gina :) 
 
Ring - 19kr på Gina för inte så länge sedan :D älskar den bara! dock är ju inte bordet den ligger på i det bästa.. möbler gillar inte när man flyttar hela tiden.. :P 
 
Sedan blev det att träffa min Sannis =D 
Satt på Nockes och tjötade och drog sedan vidare till Willys och handlade :) 
Var hemma hos henne och bara tog det lugnt ett tag efter det, pratade om allt och inget! Hon e bäst <3 
 
Handlat (igen - de man inte kom ihåg förut) och Lagat mat sedan jag kom hem vid sju, ätit och nu tagit det lite lugnt för att kunna somna snart... 
 

Dagarna går..snabbt men ändå långsamt? Går det ens ihop? Äh, vem bryr sig..så känner jag iaf! 
Natti... 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: