nelllan

lycka

Tårta!

Kategori:

Som jag skrev förut idag så gjorde jag en tårta till min älskling ! Hade allt hemma så..  :) 
Dock var den finare i verkligheten :P 1½ år har redan gått sedan vi blev tillsammans, shit vad tiden går! <3
 
 
Första bitarna vi tog ;) Jag fick ett R och älskling ett C ;) 
 
Älskling tyckte om den iaf eftersom det nu inte finns mycket kvar av en HEL tårta :P Haha, han har nästan käkat upp hela under någon timme :P 
Hade fryst ner Jordgubbar sedan vi plockade för några veckor sedan! 
Så tog ut dem och sedan mosade dem med en visp och det fick vara första lagret, sedan blev det vanligkräm på andra lagret.
Och runt hela tårtan så vispade jag grädde och nutella så det blev en god chokladsmak på det hela och sedan lite bär överst. Smälte lite blockchoklad och gjorde mönster av och la på :) Tyckte det blev rätt bra fast inte bilderna är rättvisa, snyggare i verkligheten ;) 
 
Detta är från i Juli när vi plockade alla jordgubbar..fick med oss endel hem (A) Fortfarande inte slut utan har en liten påse kvar i frysen :) 
 
GoodNatt! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: