nelllan

lycka

sova snart!

Kategori:

Nu blir det snart att sova, blev ingen promenad med Zazza eftersom det regnar och det blev lite senare än vad som var tänkt och jag ska juh upp imorgon! 
 
Idag gjorde jag Potatis- och kasslergratäng! Första gången och det blev super gott! Så det kommer göras igen! 
Som sagt så gör jag typ endast rätter jag aldrig gjort innan, denna veckan! Skoj, skoj! 
 
Har tvättat lite och sådant idag, ute en snabb svänga på stan bara för att komma ut lite. 
 
huvudvärken är fortfarnade så nu ska jag gå emot mig själv och ta en huvudsvärkstablett så jag kan sova snart! 
( Tar verkligen inte tabletter i onödan!! ) Vill vara pigg till jobbet imorgon! 
Tycker lite små synd om Sannisen som kommer möta upp en rätt trött Cornelia på Torsdag-morgonen ;) <3 haha!
 
Pusshej!
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: