nelllan

lycka

Så nöjd!

Kategori:

ja precis, såå nöjd! Första dygnet  på jobbet gick såå bra :D gud så härligt det känns! 
Dock sov jag endast en timme så när jag kom hem var jag lite trött ;)
somnade klockan typ två till sex på eftermiddagen, sedan åkte jag o älsk ut till svägerskan och gick ut med hennes hund för de var på bröllop, sedan handlade vi och åkte hem och myste med mat och Tv! :) 
Somnade vid tolv igen.. xD haha, så nu är jag pigg och glad igen, för på torsdag ska jag på en intervju om ett till jobb :D och blir ett dygn till  nästa söndag!! 
 
 

Idag har jag och älskling varit tillsammans 1½år! :) <3 Tror inte han är medveten om det men ska la överraska honom med lite frukost på sängen sen, men såg att han varit uppe inatt så väcker honom lite senare så han får sova ordentligt eftersom han ska jobba inatt! 
 

på jobbet får jag inte röka och det gick mycket bättre än jag trodde.. ett dygn utan ciggen och..ja det var inga problem alls, hade visserligen snus men tog bara några stycken.. så ska verkligen försöka dra ner på rökningen så mycket som det går nu eftersom jag kände att det gick så bra under dygnet..tänk vad mycket pengar man skulle spara om man inte behövde köpa cigg hela tiden! Dom höjer juh bara priset på dem hela tiden! 
Ska iaf försöka så får vi se hur det går :) Sen i vinter om jag känner mig redo ska jag försöka sluta..eller feströka och ibland sällskapsröka är något jag inte kommer nog klara mig utan och jag har juh klarat av det förut när jag slutade. 
 
pusshejj 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: