nelllan

lycka

Reeegn!

Kategori:

Visst det regnar idag, men haft en super mysig morgon. Regnet öste ner när jag gick upp. Satte igång kaffe och gjorde frukost. tände massa ljus i lägenheten och satte mig i soffan. Mysig och avslappnande morgon, behövligt. 
Nu har jag klätt på mig och kletat lite spackel i ansiktet för att se levande ut, hyresvärden ska komma nu på förmiddagen så väntar på honom. Vårat kylskåpshandtag är sönder och det jag fick i måndags var lika trasigt det, så han ska checka på det ordentligt idag :) 
 
Drömmer så sjukt mycket nu för tiden, inatt skulle vi alla dö..?! :S Vi hade typ ett år kvar och man visste inte hur man skulle göra för att rädda jorden? Alla hade en klocka på armen som visade hur lång tid det var kvar tills jorden skulle gå under, hemska var att robert tyckte det inte var något liv att leva då så han ställde sin klocka på att bara ha en dag kvar för sig och jag hade panik för jag ville vi skulle komma på en lösning på problemet istället och försöka rädda alla människor eftersom det var bara han som skulle kunna hitta felet.. varför det var just honom det vet jag inte? :P SJUKT! Vaknade med panik! :P
 
puss. 
 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: