nelllan

lycka

Ojoj!

Kategori:

Oj vilken dag! 
Intervjun gick bra, nu bara hoppas att jag får det jobbet oxå. Fast kanske inte behövs..HAHA för nu ringde jobbet och jag ska jobba extra för andra gången denna veckan, natten mellan fredag och lördag! 
Direkt när jag går av på lördag hämtar robert mig så beger vi oss till Mariestad för lite bus!
Och utan sömn ska detta bli intressant :P 
Sedan jobbar jag mitt egna pass söndag, 9.00 till måndag 10.30. :P 
Och sedan gå på igen på onsdagmorgonen..
Pengarna ser ut att bli rätt bra nästa månad ändå! Skulle bara haft två pass denna månaden ;) 
Blev typ fyra ! hihi! 
 
Robert fick äntligen tillbaka sin bil idag! :D Super fin blev den!! Åkt runt i svägerskans bil i en vecka..familjebil ;) hihI! Nu är buuuuusbilen tillbaka, wiiie! 
Så Robert skulle såklart tvätta den direkt när han fick tillbaka den så åkte ut till svägerska!
Vi drack kaffe och tjötade medans han tvätta sin älskling! :P 
 
Nu har vi ätit och robert ligger och sover för att jobba som vanligt inatt! 
Jag börjar få träningsvärk från igår när jag tränade magen och rumpan på golvet här hemma, även PW imorses vid åtta..Super mysigt väder och träffa på Ank-Mamma med sin två små..Super söta! 
Men eftersom jag inte fick mycket sömn inatt så kommer jag sova gott inatt. BEHÖVS! Eftersom det kommer bli så lite sömn fram tills på måndag! Lär sova bort hela måndagen eller något när jag kommer hem efter jobbet! (A) Får man göra ibland! 
 
Nej nu ska jag njuta lite till på balkongen i solen! Pusshajj

Kommentarer


Kommentera inlägget här: