nelllan

lycka

Mysig söndag!

Kategori:

En mysig söndag! Väckte robert med frukost på sängen, hade även två ljus i en smörgås..haha.. 1 ½ ljus faktiskt och skrivit en liten lapp :) 
Självklart blev han förvånad eftersom han inte visste att det var idag ; ) hihi!
 
Sedan har jag diskat, dammsugit och små städat.
Blev pannkakor till middag idag, muuums! 
 
Sedan inte gjort så mycket mer, kollat på tv och sådant. bara tagit det lugnt!
inte gått utanför dörren! mjukisbyxor och utan smink hela dagen!!
 
Men imorgon har jag endel att göra, gå till banken och arbetsförmedligen för att fråga en sak. sedan även vänta samtal från chefen om varit vi ska träffas på torsdag för intervjun för jobb nummer 2 :) 
Eftersom om jag nu blir "fastanställd" i Skara så är det bara 4 dygn i månaden..(Visserligen är det mer pengar än vad jag tjänade på nockes ) men ska checka med ett timvikarejobb här i Lidköping oxå :) Så det blir fler timmar, *hoppas hoppas* 
Vill kunna ta mitt körkort och sedan spara till utomlandsresa! :D 
 
Nu har robert åkt till jobbet och jag ska la snart sova, shiit vad mörkt det redan är ute.. nu kommer snart hösten :(  har ju inte ens varit en ordentlig sommar ännu! Koorv!! 
 
pusselipuss 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: