nelllan

lycka

mer död än levande.

Kategori:

Yes, så är det! Mer död än levande. 
 
jobbade juh i fredags mellan 23.00 - 10.00 dirre efter jobbet blev det Mariestad och hänga där vilket inte var allt för skoj för var inte alls som vi hade tänkts oss.. Men men! 
 
idag då! Ja jag har juh jobbat så slutade klockan 10.30 ( jobbat ett dygn ) åkte hem och ja.. inte direkt att man ska sova eftersom då börjar mitt andra jobb..HEMMAFRU! 
Så bara att börja diska, dammsuga och sådant.. Göra matlista för veckan och sedan väcka en robert och åka och handla. 
 
Ställde mig sedan direkt och lagade mat, denna veckan blir det endast maträtter jag aldrig gjort förut. 
Min mamms har fått mig att inse att man faktiskt vågar pröva på nytt! :)
 
Idag gjorde jag köttfärsbiffar med champinjonstuvning och färskpotatis till det, blev riktigt gott :D 
tog visserligen lite tid att stå och göra biffarna..HEMMAGJORDA :D 
Men Robert var nöjd och jag med! 
Var kul att prova något nytt, dock är jag kanske inte världens piggaste människa idag... 
Borde kanske gått och lagt mig men lägenheten såg juh ut som "hej kom och hjälp mig" och då får jag ingen ro i kroppen. 
Duschat precis och guuuud så skönt det var, nu är mjukisbyxorna på och jag ska bara njuta av lugnet och att få röka..eftersom jag inte får det på jobbet (A) 
 
Men jobbet går bättre och bättre, trivs verkligen att jobba som assistent! 
 
Så är ledig imorgon och då ska jag soooova och ta det lite lugnt och sedan är det jobb på Onsdag igen ^^ 
Blivit lite mycket det senaste för har hoppat in extra för att folk blivit sjuka. Men det har juh gått bra! 
 
Pusshej från en trött cornelia

Kommentarer


Kommentera inlägget här: