nelllan

lycka

kvällen!

Kategori:

Nu ska man snart gå och dra täcket över huvudet och försöka somna iaf.. 
Fick en trevlig överraskning förut när det plingade på dörren och där stod Sannis och Fialilla! Chock..JA! men gud så mysigt det var!! Jag har haft så mycket folk runt mig de senaste dagarna att min hjärna snart exploderar, är ju "hemmafru" så träffar juh inte så mycket folk nu för tiden, städar och lagar mat typ :P
*LÄNGTAR TILLS NÄSTA VECKA DÅ JAG BÖRJAR JOBBA IGEN!!* 
 
Nej ska bli skönt att få in lite pengar på kontot igen och även kunna fylla på min telefon!! Rätt surt att inte kunna ringa någon, smsa någon eller vara inne på internet genom telefonen!! haha, ja..jag är rätt frustrerad på mitt liv, jag måste ha ett jobb för att kunna känna mig tillräcklig som människa! Att vara självständig och ta hand om sig själv lärde jag mig i ung ålder och att nu vara beroende av någon annan..den känsla diggar jag inte! inget elakt menat så men jag vill klara mig själv, har jag alltid gjort annars..! 
 
Visst att vara hemmafru och typ ha en hobby och massa pengar..typ om man vann typ sådär 100 miljoner eller något..(hade ju inte varit fel alltså), kunnat ta med mammsen till sitt omtjatande utlandet och ta med Sanna som aldrig varit utomlands förut! Men det är väl drömmer..plötsligt händer det säger dom.. Haha låt mig skratta ;) 
 
Usch vad jag är negativ då.. Huvudvärkens fel.. haft huvudvärk så länge nu..hmm veckor? jag vet inte.. Aja. Suck och blä..vem bryr sig! Pussshajj! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: