nelllan

lycka

KAOSE!

Kategori:

Gaah, vill bara meddela att denna dagen har varit fasikens inte lätt :P
Började med att möta upp några arbetskamrater innan personalmötet och satt och bekantade mig lite. Sedan väl på personalmötet kommer det fram att en person är sjuk..IMORGON! och ingen kan jobba...utan jag :P
Och jag som ville ha en till brevidgång.. så..mötet slutade väl vid halv fem, hem till sanna. ringa robert, han kom och hämtade mig, fixa mat och packning. Sedan tillbaka till jobbet och ha en snabbis brevidgång på 1½ timme och sedan nu ligger jag i sannas soffa och ska börja jobba klockan nio imorgonbitti.. Phu..!
 
Eftersom jag jobbar dygn så får jag nu inte se min älskling förän på lördag, pussade extra på honom förut! <3
 
nej borde la sova men mycket yr i huvudet nu!! Hörs kanske på lördagkväll då bloggen ;) Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: