nelllan

lycka

jobb!

Kategori:

Aa, nu sitter jag här.. klar för att om en timme åka med bussen! Personalmöte idag! ^^ Ska bli intressant. 
Försökt hitta något att ha på mig som både är avslappnat och lite mer..aa..typ jobbaktigt?? 
Så blir mina ljusgula jeans, ett svart linne under en vit topp och min svarta kavaj över och ett par tygskor.
Borde bli bra..? 
 
humöret idag är egentligen inte på super topp men blir nog bättre när jag kommer dit och träffar Zazza och de andra. Ska även träffa chefen idag! har endast pratat med henne i telefon, så måste göra ett riktigt gott intryck juh (A) Nejdå det ska nog gå bra, hon är super trevlig i telefonen och vi skrattar massor varje gång vi pratat med varandra! 
 
jaojao, sätta på mig en förstor tröja  (så jag inte luktar så mkt rök sen) och gå ut och röka..får ju inte röka på jobbet sen ;) så det har jag ju inte sagt att jag gör (A) äh, fyra dygn i månaden klarar jag mig utan rökningen faktiskt :) Blir la mer sen men jag ska juh försöka dra ner på det..och jag har faktiskt lyckat..har samma paket som i förrgår!! Stolt tjeja! 
Ibland är det bra att ha dåligt med pengar..då får man mer motivation till saker och ting :P
 
Pusshej! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: