nelllan

lycka

haha..

Kategori:

Igår var jag trött! Slutade jobbet 10.30 och mötte direkt upp Sanna! Tog bussen till Lidköping och satte oss på Henrys och fikade, myyyyysigt! Sedan blev det att gå i affärer och sådant, inte för att jag har några pengar men kollade lite och sedan är det skoj att bara få umgås med Sannisen!
När jag kom hem så blev det att laga mat och sedan slänga i en tvätt...
Dock så klockan sju så la jag mig i sängen för att kolla lite på mobilen..slutade med att jag somnade och vaknade vid nio :P haha! Sa hejdå till Robert som åkte till jobbet och sedan var jag la uppe till lite efter elva sedan slocknade jag igen! ^^ 
 
Så nu sitter jag här i mjukisbyxor och precis ätit frukost och druckit mitt kaffe. Blir promenad med Zazza och hennes Novis, sedan blir det att väcka robert (om det går) för att åka till skövde och kolla skor till mig då mina är sööööönder och jätte hemska nu efter allt regn! Mina fötter var så blöta att jag kunde gått utan skor igår :P 
 
Pusshej

Kommentarer


Kommentera inlägget här: