nelllan

lycka

Gaaah!

Kategori:

Nu är det galet mycket i mitt huvud. jag hinner icke med! 
Först imorse blev det att gå till arbetsförmedligen på bas info. två timmar sittandes på en stol och endast lyssna typ.. Var inte super skoj men var mycket intressant.. 
 
När jag varit där så hade min timvikarie chef ringt så fick lov att hitta roberts telefon hemma och ringa upp henne.
Jag hade juh gett upp den tjänsten helt typ men nu helt plötsligt fick jag flera pass och om dessa går  bra blir jag fastanställd dock på 50% typ lite mer..dock tjänar jag mer på det än vad jag gjorde på nockes :P
Plus att hon skulle se om jag kunde bli timvikarie till ett jobb här i lidköping oxå så jag fick fler timmar :D 
Sedan hem, börja laga lite mat och sådant för att sedan väcka robert som jobbar dubbelt! Väcka honom, upp, käka och sedan skulle han iväg. första passet 15.00 - 19.00 . 
 
När han åkte så kollade jag upp vad vi ska äta de närmaste två veckorna eftersom vi har dåligt med pengar. 
Så checkade upp vad vi hade här hemma och sedan cyklade iväg till Ica. 
NIO maträtter och lite annat för 230 kr! jag kan om jag vill! 
 
Sedan eftersom jag börjar jobba nästa vecka så har jag kört på storstädning här hemma. Dammat allt, dammsugat, skurat, diskat, plockat lite små skit och nu sitter jag flämtande i soffan med lite kaffe! 
Ska snart kolla upp lite mer som behövs städas! och sedan kanske se om jag kan fixa någon mat till robert eftersom han kommer hem efter sju sedan ska han typ äta och sedan sova direkt för att börja jobba klockan 22.00 igen till 6.30.. Stackarn är super duktig! <3 
 
Borde egentligen gå till läkaren oxå..suck men hinner inte och vill inte :P
Är yr och konstig..! tappade balansen på arbetsförmedligen, snubblade i trappen när jag var på väg hem.. slog i tån i pallen när jag skulle kliva upp på den och det är bara idag!? Haha.. de lägger väl in mig på Galenhuset snart eller ngt !!  
 
Pusshej! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: