nelllan

lycka

frisk luft!

Kategori:

vaknade tidigt idag, fast våra grannar var ett rent helvete inatt och spelade musik till kvart över tolv på natten.. såpass högt att jag kunde sjunga med om jag ville eftersom jag hörde låten som om jag spelade den själv i lägenheten.. men vaknade ändå 07.00. 
 
varit ute i friska luften och tog mig en ordentlig PW, behövligt!  rensa tankarna lite och få ur sig lite energi och så. Blev lite träning hemma oxå..så duschat och druckit min andra kopp kaffe nu. 
 
Min kamera som jag fick när jag fyllde 19 lyckades jag hitta igår så kopplade in den i datorn och gick igenom alla kort..åh herregud säger jag. 
gott skratt fick jag iaf! tog bort över 200 kort på onödiga människor och upplevelser. 
 
jaja... hmm! 
 
Bästa vänner då - bästa vänner nu! <3 
Sedan denna tiden har mycket förändrats, stil, vikt och mognad. men inte våran vänskap, lika stark nu som då <3

Kommentarer


Kommentera inlägget här: