nelllan

lycka

förmiddag!

Kategori:

Igår kom aldrig hyresvärden.. satt och väntade hela förmiddagen och gör samma sak idag :P kan juh inte gå iväg för om han kommer och står och plingar massor kommer robert vakna om jag inte är hemma och han jobbar dubbelpass igår och idag! Duktiga han! <3
 
Igår var jag på arbetsförmedligen, gick super bra! Mycket bättre än vad jag trodde, de brukar juh vara rätt sura på sådana ställen men där borta ville alla hjälpa mig och var super trevliga! Han jag pratade med skrev lite om mig på datorn så kunde inte låta bli att kolla lite (A) endast positiva saker, att jag borde få jobb lätt och att det borde gå snabbt oxå :)
 
Men har ett rätt så stort beslut att fatta.. hmm!? 
 
Jaojao, får vänta på hyresvärden och sitta och fundera lite! Pusselipusss 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: